Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, January 26, 2011

Hadiah istimewa..

 Salam sejahtera buat rakan2 semua.. Sehari dua ni agak sibuk dgn urusan pertukaran saya ke Putrajaya. Alhamdulillah.. akhirnya dpt juga sy bertukar mengajar di Putrajaya setelah hampir setahun lebih berulang-alik mengajar di Kuala Lumpur. Pertukaran saya bermula 1 Februari nanti. So, today n3 saya ni agak special since FA yang saya lukis pd jewellery box ni khas untuk Pengetua saya iaitu Pn. Latifah bt Hj Mahfod yang amat berdedikasi. Saya pun agak berat hati utk meninggalkan SMK Aminuddin Baki tetapi disebabkan jarak yg agak jauh dr rumah saya so sy membuat juga rayuan utk ke Putrajaya. Dua malam sy menghabiskan masa utk menyiapkan kotak ini khas utk beliau. Sy gabungkan empat design iaitu roses, scenery, hydrangeas dan simple lace pada kotak ini.


 Bahagian dalam..

 Bahagian tepi..


3 comments:

  1. cntik kak G!~ scenery + roses mmg cntik..bilala saya nk lukis scenery secantik akak ni..huhu

    ReplyDelete
  2. cantik nye ;-)
    memang semua hasil kerja cantik sangat...

    ReplyDelete
  3. Gee ....Cantik lah FA Istimewa ni ...muga success selalu dengan kerjaya di tempat baru ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...