Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, January 12, 2011

FA roses penapis tempahan Kak Rohana, Klang


Salam semua rakan bloggers.. Dah banyak hr tak buat n3, al maklum lah skolah dah buka plus badan kurang sihat. Tempahan FA pun terbengkalai. Saya cuba stakat yang blh utk siapkan tempahan. Nak paksa diri sgt tak blh gak sebab nanti hasil nya tak memuaskan hati.. N3 saya hr ni ialah penapis yang kita guna tapis santan tu, yang tlh dimake up dengan roses he he.. Penapis ni kepunyaan Kak Rohana. Gambar agak krg terang sbb ambik gambar waktu malam, siang tak sempat hu hu..Dia nak semua barang tempahannya base warna krim. Kak Ana pos satu kotak barang dapur iaitu kuali, penapis dan set senduk kayu untuk saya lukis so saya siapkan skit2 la ya kak.. Kali ni bunga ros nya ada kelainan iaitu saya campurkan teknik yg saya blajar drp Pn. Zaitun dgn teknik yg saya dok slalu lukis (ilmu Pn. Norana). Saya belum buat n3 bird house sambungan kelas dgn Pn. Zaitun sbb hydrangeas nya sy belum lukis. Itu kerja rumah yg Pn. Zaitun suruh sy buat..So sy tunjukkan gambar yg paling bwh hasil ros saya yang pertama dgn Pn. Zaitun.


 Bhg belakang, Kak Ana minta sy lukis polka dot..

Ini dia ros sy yg pertama dgn menggunakan teknik dan ilmu Pn. Zaitun..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...