Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, January 7, 2011

FA signage tempahan Karimah

Selamat malam kepada semua kengkawan.. Kali ni n3 saya ialah signage tempahan Karimah, rakan guru saya. Asalnya Karimah minta saya lukis pada alas buluh gantung tapi memandangkan dia nak signage yang agak tebal so saya saya suggest papan ini. Karimah memberi kebebasan kepada saya utk design bunganya so saya cuba melukis bunga baru yang saya lukis pada almari dan note book tempoh hari. Risau gak kot2 Karimah tak berkenan tapi alhamdulillah, dia kata "Ok, cantik.." Fuuh.. lega rasanya..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...