Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Saturday, January 22, 2011

FA hydrangeas bekas tepak sireh dan FA roses kuali

Salam ceria pagi Sabtu buat semua.. Hari ni saya nak share dgn kengkawan dua hasil FA saya iaitu pertamanya, FA hydrangeas pada bekas tepak sireh (make over) kepunyaan Karimah. Bekas tepak ni buatan kayu jati dan permukaannya bercorak (tak rata). Karimah request nak warna hitam. Memandangkan permukaan tak rata so agak susah jugak nak lukis di atasnya. Anyway, I try all my best and this is the outcome.. Saya gunakan teknik yang diajar oleh En. Zahir untuk timbulkan warna daun..



 Ha.. Ini pula tempahan terakhir yang saya siapkan untuk Kak Rohana, Klang. Saya agak susah hati apabila melihat permukaan kuali ini yang mempunyai garisan bulatan di tengahnya. I try all my best untuk 'timbulkan' bunga ros tersebut dan ini la hasilnya. Hope Kak Ana suka..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...