Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, January 30, 2011

My bird house..

 Salam semua.. Seperti yang saya sebutkan dlm n3 sebelum ni, sy telah mengikuti beberapa lesson dgn Pn. Zaitun utk melukis roses plus hydrangeas pada bird house yg agak besar ni. Dan ini lah dia resultnya selepas 3 sesi kelas dgn Pn. Zaitun. Saya suka melukis dgn menggunakan barang2 yg besar supaya saya mahir dgn teknik yg diajar oleh guru2 saya. Ramai juga bertanya pd saya contact no. Pn. Zaitun dan dgn izinnya saya paparkan di sini nombornya : 017-3144532. So sesiapa yang berminat utk hadir kelas FA dgn Pn. Zaitun, sila lah contact Kak Zaitun ya.. Seperti juga Pn. Norana, Pn. Zaitun amat murah hati utk mencurahkan ilmu FA pd studentsnya. Saya rasa amat bertuah kerana dpt menuntut ilmu dengannya.. Projek saya selepas ini ialah melukis teacups dan lace pada tea/coffee sachet box. InsyaAllah dah siap nanti, saya akan upload..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...