Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, January 2, 2011

FA signage tempahan Suraya (Seremban) yang kedua


Selamat Tahun Baru buat semua kengkawan.. Semoga tahun ini akan lebih mematangkan kita dalam menghadapi pelbagai cabaran dan ujian dalam kehidupan. N3 saya kali ni ialah signage kedua tempahan Suraya dari Seremban. Suraya minta saya lukiskan signage untuk nombor rumahnya. Ada cerita sebenarnya di sebalik signage ni.. Ntah macam mana saya print no 6552 (tak tau la cam ne berkenan dgn no ni he he..). Bila dah nak trace atas papan, terfikir pula saya untuk melihat semula sms tempahan Suraya yang saya simpan dlm handset. Mak oii.. dah tersilap rupanya he he.. So ini la dia rupanya.. Suraya pun dah terima signage ni dan dia kata "Cantik.."



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...