Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, January 5, 2011

Kelas FA dengan Pn. Zaitun

Assalamualaikum wrt.. Kali ni n3 saya ialah kelas saya yang pertama 2 minggu lepas dengan Pn. Zaitun, seorang folk art painter yang terkenal yang juga merupakan kawan Pn. Norana. Blog Pn. Zaitun ialah http://olivefolkart.blogspot.com/ . Sebenarnya rumah Pn. Zaitun tak la jauh sangat dr Putrajaya. Beliau tinggal kat USJ3. Tapi jenuh la gak tersesat ntah ke mana2 masa cari rumahnya tapi nasib baik ada GPS, sampai la juga akhirnya he he.. Saya request untuk lukis roses plus hydrangeas kat bird house yang saiz besar. Dah praktis lukis bunga dan daun atas kertas, baru la lukis atas bird house. Bunga ros dan daun Pn. Zaitun agak berbeza dgn Pn. Norana. Pn. Zaitun juga mengajar saya triple loading colour (dgn angular brush). Sebelum ni saya belajar double loading saja dgn Pn. Norana. Sesi pertama baru dapat lukis daun kat atas rumah ni.. Minggu ni cadangnya nak sambung lagi.Nanti saya tunjukkan hasil yang seterusnya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...