Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, July 13, 2010

FA watering can tempahan Su

Assalamualaikum semua.. Malam ini saya nak tunjukkan hasil FA saya pada watering can iaitu tempahan drp Su. Kali ini FA saya agak berbeza drp yag sebelum2 ni dari segi design daun nya ( saya rasa la he he..). Sebelum ni, saya lukis daun yang simple saja tp kali ni saya mempraktikkan cara melukis daun yang saya pelajari drp Pn. Norana and I think it's look a little bit different. Hopefully Su suka ya..

Bahagian depan..


 Bahagian belakang..




Di sini, saya juga nak mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada customer2 saya yang membuat tempahan dan menghantar barang2 mereka untuk saya lukis. Rasa rasa begitu berbesar hati kerana telah diberi kepercayaan walaupun saya amat baru dalam bidang FA ini. Ada banyak lagi tempahan yang menanti, harap bersabar.. Saya akan cuba sedaya upaya menyiapkan tempahan tersebut secepat mungkin, Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...