Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, July 4, 2010

FA roses pada stool tempahan drp Susan

Hari ini saya berjaya menyiapkan satu stool tempahan drp Susan. Susan nak full flowers yang colourful atas tempat duduk dan juga pada kaki stool. Mak oii.. seksa la jugak nak siapkan nya tapi demi kepuasan hati customer, saya cuba la jugak lukis.  Satu tips yang saya nak kongsi bersama kengkawan (pada sapa yang belum tau la..) Kalau kita nak lukis FA pada stool, meja atau man-mana perabot, tak perlu dicat tetapi beli cat penyembur yang byk dijual di kedai hardware (macam2 kaler ada). Harganya lebih kurang RM7 satu. Kalu stool tinggi ni, dalam satu tin penyembur kita guna. So, kerja lagi mudah dan cepat he he.. Ada tiga lagi stool yang saya kena siapkan, be patience tuan nya ya..  



Atas tempat duduk..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...