Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, July 12, 2010

FA alas buluh tempahan Puan Nor

Selamat malam semua.. n3 saya malam ini ialah FA alas buluh tempahan Pn. Nor. Ada tiga alas buluh yang ditempah oleh Pn. Nor. Yang warna hijau, memang Pn. Nor bagi saya yang dah siap base coat. Asalnya saya agak risau, takut2 tak timbul pulak warna daun bila lukis atas alas kaler ni tapi bila dah siap, saya rasa cantik juga sebab warna hijaunya agak terang. Sesuai letak di luar rumah, sebab warna ni susah nak pudar walaupun kena sinar matahari kan.. 



Dua alas buluh warna pink ni pulak Pn. Nor tempah untuk iparnya di Kedah. Tak sangka pulak saya ramai jugak yang berminat dengan alas buluh ni..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...