Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, July 16, 2010

FA signage strawberry

Assalamualaikum kengkawan.. Harap semuanya ceria termasuk la saya skali he he.. N3 saya malam ni something new iaitu strawberry signage. Signage ni merupakan birthday present untuk anak dara saya yang dah berumur 10 tahun pada 11 Julai lepas. Happy birthday my dear Aisyah.. Sebelum ni n3 saya yang lepas ada saya ceritakan yang saya belajar lukis strawberi dengan Pn. Norana dan saya dah trace atas papan letak cake. Namun, dek ke 'busy' ian (perkataan baru he he..) semenjak 2 menjak ni, saya hold kan dulu. Last week, saya teruskan lesson strawberry saya atas signage ni dgn Pn. Norana. Untuk makluman semua, Pn. Norana juga ada menjual template cara-cara lukis strawberi ni beserta gambar nya skali. Saya pun dah beli. Tak silap saya harganya RM8, so sapa2 yang berminat contact lan Pn. Norana ya.. Actually, Pn. Norana belum lagi tengok signage yang dah siap ni. Dia dah pesan supaya jangan varnish lagi. Biar dia tengok dulu supaya dia boleh betulkan mana2 yang perlu tapi saya la yang tak sabar upload signage ni hu hu.. My next lesson tomorrow morning is saya request untuk lukis scenery pulak, Insya Allah..


  


   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...