Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Saturday, July 3, 2010

FA roses bingkai cermin tempahan Rohaida

Selamat petang semua.. n3 saya kali ni ialah Fa roses bingkai cermin tempahan daripada Rohaida.  Frame ni saiznya 18" x 18 ". Cermin nya memang saya tak sediakan. Nanti tuan nya dapat, dia tempah sendiri la he he.. Pada asalnya saya hampir mengecat frame ni dengan warna hitam sebab tuannya kata, dinding rumah nya warna putih. Tapi masalahnya dia nak ala2 english gitu.. so pada saya tak sesuai warna gelap. Nak cat warna pink, tak nak nanti 'tenggelam' pulak warna bunga since bunga tu 'tema' nya pink merah ( Kalau signage nak warnakan pink utk base coat ok, walaupun bunganya tema pink merah sebab ada wording warna hitam - ini saya punya pendapat la..). At last, gini la rupanya.. dan as usual, sy cat gold  colour keliling frame ( trade mark saya la ni he he..)


Sebelum saya lukis daun, ini la rupanya..


Bingkai atas..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...