Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, March 29, 2011

Signage Allah, Muhammad tempahan Normah, Shah Alam

Assalamualaikum wrt. buat semua rakan.. Hari ni saya upload signage Allah, Muhammad kepunyaan Normah. Dalam kesibukan yang melanda, saya cuba juga seboleh mungkin menyiapkan tempahan customer. Saya mohon maaf pada customer yang terpaksa menunggu agak lama utk siapkan tempahan mereka. Al maklum la saya melukis ni sebagai part time, waktu kurang sibuk dapat la cepat siap. Time sibuk terpaksa la slow skit.. Berbalik pada signage ni, saya harap Normah suka dan berpuas hati.. Ada satu lagi tempahan Normah yang akan saya upload, belum siap lagi he he..



Ini pula, saya selitkan skali makeover bekas surat yang saya hadiahkan kepada kakak saya di Terengganu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...