Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, April 3, 2011

Make over Chinese Tiffin

Salam buat semua.. Petang ni saya nak share dgn kawan2, chinese tiffin kepunyaan Kak Maziah (Putrajaya) yang telah saya make up semula. Tiffin ni saiznya amat besar. First time masa Kak Maziah bawa ke rumah saya, terkejut la jugak tengok saiznya. Slalunya Chinese tiffin yg saya jumpa cute je saiznya he he..Kak Maziah minta saya kekalkan warna hitam dan merah sbb katanya tiffin ni pemberian drp rakannya so dia kata ada sentimental valuenya. Jadi, saya cat semula mengikut warna asal. Harap Kak Maziah suka dengan rupa baru tiffin ni..





 Rupa asal tiffin ..

1 comment:

  1. Salam Gee, cantik sangat Tiffin ni, dulu dok cerok dapur, la ni dok dpn pintu...sambut tuan dia balek.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...