Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, April 14, 2011

Deco painting plus decoupage signage

Assalamualaikum wrt buat rakan blogger semua.. Malam ni saya upload signage hadiah untuk birthday anak saya, Najihah yang ke 6 tahun pada 18 April akan dtg. Dia teruja sungguh apabila melihat signage ni. Saya mendapat tisu decoupage anak patung bear ni drp rakan saya iaitu Kak Saniah yang saya kenali semasa belajar FA dgn Pn. Zaitun. Untuk nampak cantik lagi, saya mengggunakan teknik stippling dgn menggunakan deer foot brush utk timbulkan lukisan bear tu.



Ini pula signage yang anak dara saya, Aisyah (11 tahun) hasilkan dengan tunjuk ajar saya. Not so bad kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...