Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, April 12, 2011

Kelas Decoupage bersama Rusni dan suami

Salam sejahtera semua.. Pagi ni saya nak share dgn kengkawan sesi kelas decoupage saya bersama dgn Pn. Rusni dan suaminya.. Pn. Rusni dtg dgn penuh bersemangat utk belajar decoupage dan folk art/deco painting. Tapi sayangnya saya cuma membuat kelas decoupage sahaja. InsyaAllah, mulai 1 Mei akan datang, kelas deco painting/folk art akan dibuka. Sesapa yang nak tau butiran lanjut, email saya ya..Kalau tengokkan signage kerja tangan mereka berdua, signage En. Marzuki (suami Pn. Rusni) lebih menyerlah sbb beliau sbenarnya guru Pendidikan Seni. Segan juga saya sebab guru bahasa yang mengajar guru seni, terbalik la pulak hu hu.. 


Ini signage En. Marzuki, no rumah tu beliau tulis sendiri tanpa di print.. Kalah cikgu hu hu..

Ini signage Pn. Rusni. Saya ajar cara buat shading kat keliling bunga..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...