Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, April 21, 2011

Deco painting roses buluh gantung dan Pattern Packet (Pn. Zaitun)

Salam buat semua.. Kali ni saya upload alas buluh gantung tempahan Yana (Seri Kembangan). Dia nak design sebiji macam buluh gantung akak punya (ada n3 sblm ni) so saya pun lukis sebiji la cuma bentuk bunga agak beza skit. Awal2 dulu bunga lain, skarang dah berubah skit..


Ini pula pattern packet yang dihasilkan oleh Pn. Zaitun dan beliau minta saya tolong jualkan. Harganya RM10 tanpa kos pos. Kalau sesapa yang dtg blajar di rmh saya, boleh la beli utk praktis. Dlm packet ni ada cara2 buatnya. Kalau nak pos, boleh juga cuma saya tak confirm lagi kos pos dgn Pn. Zaitun..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...