Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, March 14, 2011

Deco painting frame cermin

Assalamualaikum wrt. Malam ni ber n3 sy dr Ipoh. Dah berada di sini sejak sabtu lepas. Saja bercuti di homestay saya he he.. Esok nak ke Terengganu pulak, ikut suami outstation di sana. Dapat la balik ke kampung halaman saya sampai Jumaat ni. Saya ada mendpt sms dan email drp Pn Norana bertanya kan sama ada saya nak ikut art course beliau pada hari Sabtu ni. Tu la.. memikirkan sampai dr Terengganu Jumaat malam, so tak dpt la ikut course Kak Nora keesokkan hari nya sebab takut letih since course tu dr pagi sampai petang. Kalau kengkawan berminat nak ikut course tu, contact Kak Nora sendiri ya..(No. hdsetnya 017 2517512). Berbalik kpd n3 saya mlm ni, cermin ni dah lama saya beli dgn Kak Norana tp tak terlukis la pulak.. Last2 bila krew TV1 nak dtg, cepat pulak dpt siapnya sebab nak penuhkan dinding he he.. Background colournya saya gunakan warna Jo Sonja yang terbaru..


                                                      

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...