Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, March 6, 2011

Lesson dgn Pn. Zaitun - Teacups on sachet box


Salam utk semua.. Malam ni sy upload hasil saya yang kedua, lesson saya bersama Pn. Zaitun iaitu teacups pada sachet box. Rasa2nya ini merupakan kelas saya yang keenam ( Setiap satu barang, selalunya 3 sesi baru siap). Dah lama gak saya nak upload sachet box ni tapi selalu tertangguh je since saya bagi laluan pada barang2 customer dulu. Bukan apa.. selalunya customer tak sabar2 nak tgk hasil lukisan brg2 mereka so sy upload dlm blog dulu supaya diorg dpt tengok. Seronok juga dpt ilmu melukis teacups ni dgn Pn. Zaitun. Skali pandang macam decouopage plak. Actually, Pn. Zaitun minta sy basecoat warna coklat gelap tapi saya 'ter' base coat warna coklat muda pulak hu hu.. Sachet box ni belum lagi saya varnish..




2 comments:

  1. TQ magdalene.. I'm still in learning process to upgrade my paintings.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...