Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, March 10, 2011

Shooting slot utk Program Apa Kata Wanita (Zamzarina)

Salam tengahari buat semua.. Kali ni giliran saya masuk TV pulak he he..  Dua minggu lepas krew TV1 utk slot kerja dari rumah bagi Program Apa Kata Wanita menghubungi saya utk shooting d rumah. Farah (krew) memaklumkan pada saya yang dia mendpt info melalui blog saya. Teringat saya pada Dak Jun (blog Jun Far Sweet Home) yang telah bersiaran bagi slot yang sama pada tahun lepas. Tak sangka plak, Farah (krew) sudi menghubungi saya. So, ni la dia gambar-gambar yang anak prm saya sempat ambil semasa shooting tu. Saya mebuat demo melukis deco painting/folk art dan juga decoupage. Insya Allah, slot saya akan bersiaran pada jam 12 tengahari  hari Sabtu,19 Mac 2011. Kalau rajin dan ada kesempatan, sama2 la kita tonton ya..  TQVM Farah dan krew yang lain coz sudi bertandang ke rumah saya he he..


Ini semasa demo buat decoupage, masa demo lukis roses dan hydrangeas, anak saya tak ter 'snap' la plak gambarnya. Saya pun sibuk bersembang dengan Farah, lupa nak minta anak saya snap gambar..

Ini dia rupa vase yg saya lukis..

Dan vase ni saya hadiahkan pada Farah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...