Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, December 23, 2010

First trial...

Salam semua.. Hari ni saya upload FA roses yang saya lukis pada almari di homestay saya di Meru Hills, Ipoh. Saya balik ke Ipoh dari Jumaat sampai Selasa lepas, since suami outstation di sana. So, bawa balik skit cat2 acrylic utk diconteng di sana he he.. dan hasilnya ini la dia 'contengan' saya pada almari di sana. Menggeleng2 kepala suami saya melihat gelagat saya melukis pada almari ni. Maklumla first time lukis kat almari, kalau kat papan, boleh la pusing2kan papan tu nak lukis bunga tapi kalau kat almari, kita la yang kena berpusing2 ha ha.. Oh ya.. Ini first time saya mencuba utk perbanyakkan petals bunga dan daun2nya pun berlenggang lenggok gak. Nasib baik suami kata "Not bad.."





Ini pulak dua buah buku nota yang saya beli sale di Jaya Jusco Ipoh. Dapat 70% diskaun he he.. So rembat la dua buah, satu untuk saya dan satu lagi untu anak dara saya.. Saja nak praktis lukis bunga baru.



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...