Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, December 12, 2010

FA scenery periuk pengukus tempahan K. Sharifah (Alor Setar)

Salam petang Ahad buat rakan bloggers semua.. Petang ni sy upload gambar FA scenery pada periuk pengukus tempahan drp sahabat lama saya, Kak Sharifah dari Alor Setar. Saya terhutang budi pada Kak Sharifah kerana beliau banyak membantu saya memberikan informasi dan pamphlet berkaitan dengan London sebelum saya ke sana tempoh hari. Malah, dia lah yang mencadangkan saya ke sana kerana sebenarnya plan awal saya adalah untuk ke Australia atau New Zealand. Thank you kak Pah.. Berbalik kepada FA scenery ni.. Kak Pah kata dia berkenan dengan FA scenery yang saya lukis pada dulang sblm ni so, saya pun suggest pada dia utk lukis scenery pada periuk pengukus ni.

Scenery bahagian depan..

Bahagian belakang..

Bahagian tepi..

Bahagian atas ni saya lukis sedikit hydrangeas spy tak nampak kosong sangat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...