Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, December 16, 2010

FA Allah, Muhammad tempahan Farhana (Puchong)

Assalamualaikum wrt buat semua... Malam ni n3 saya ialah FA Allah dan Muhammad tempahan drp Farhana. Farhana minta saya lukis FA ni pada papan scallop sepasang. Ini la first time saya lukis FA Allah, Muhammad pada papan scallop. Sebelum ni customer tempah yang papan bentuk segiempat aje.. Actually papan ni saiz nya agak besar drp papan scallop yang saya biasa lukis. Since papan scallop yang sebelum ni dah out of stock, so saya lukis pada papan ini selepas persetujuan Farhana. Wording ni pulak saya minta pada Ira (Pink Vintage) thru email since wording lama dah hilang (sedihnya..) Anyway, terima kasih byk2 Ira. Jasamu dikenang..





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...