Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, December 8, 2010

FA Kotak tisu bulat dan buluh gantung


Apa kabar semua rakan2 bloggers.. Hari ni saya nak tunjukkan dua hasil FA saya iaitu pertamanya FA hydrangeas pada kotak tisu bulat. Kotak tisu ni saya cadang nak hadiahkan kepada isteri rakan suami saya tapi cenderahati ni masih ada lagi dgn saya, tak berkesempatan lagi nak bagi. Kepada kengkawan yang berminat nak menempah atau membeli kotak tisu seperti ini, harganya ialah RM35 skali dengan poslaju. Saya ada 3 unit aje kotak tisu ni. Sapa yang cepat tempah, dia la yg dapat he he..



 
Ha.. ini pula buluh gantung hadiah kepada Kak Ani, kakak ipar saya di Dungun, Terengganu. Dia suka sangat dengan hasil FA saya dan kdg2 ada kelapangan, akan membuka blog saya. TQ Kak Ani. Walaupun jarang2 berjumpa tapi engkau tetap di hatiku..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...