Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, December 27, 2010

FA signage tempahan Suraya (Seremban)

Assalamualaikum wrt.. Semoga semua rakan berada dalam kerahmatanNya. Malam ni n3 saya ialah FA signage tempahan Suraya dari Seremban. Suraya nak signage yang colourful roses dengan warna latar soft yellow. Saya warnakan wording dengan warna coklat gelap. Saja nak kelainan dengan warna rustik skit2 kat tepi board. Saya juga melukis sedikit kelainan pada rosebud, nampak menjalar. Rasa2nya ok la jugak, tak de la design yang sama aje kan..





Ini pula signage mini (saiz kecil) yang saya hadiahkan kepada kawan anak saya (anak jiran juga) sempena birthday nya yang ke 5. Wordingnya saya tulis sendiri, tak sempat nak print dan trace. Nampak agak buruk tapi saya suka he he..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...