Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, November 22, 2010

FA signage tempahan Jida

Assalamualaikum buat semua rakan bloggers. Malam ni saya ingin berkongsi dengan kengkawan n3 signage tempahan Jida dari Putra Perdana. Jida nak design lebih kurang sama dengan signage Welcome pada blog saya. Saya warnakan basenya dengan mild pink dan saya tambahkan small white polkadot untuk kelainan. Signage ini saya baru siapkan petang tadi dan Jida baru saja datang ke rumah saya mengambilnya tadi. Alhamdulillah,  Jida berpuas hati dengan signage ni..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...