Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, November 14, 2010

FA bekas tin dan bekas kayu

Selamat malam semua rakan bloggers. Dah banyak hari tak buat n3.. Minggu ni kena pegi kursus pulak Sabtu dan Ahad di Selesa Hillhomes Bukit Tinggi. Dah hampir nak cuti, makin banyak la pulak aktiviti kat skolah. Tak pe la, buat stakat yang mampu kan.. Berbalik kpd n3 saya malam ni, ada dua barang yang di make over. Pertama, bekas tin yang saya lukis hdrangeas. Gelap skit gambar ni sbb snap di luar waktu malam. Tin ni sebenarnya tin perencah tom yam yang saya ambik di kantin skolah he he.. Saya berkenan kat tin ni sebab ada tangkai pemegang so dapat la percuma 2 biji tin drp Kak Nor, tauke kantin. Ini sebagai kenang-kenangan since next year, tauke kantin nya orang lain plak. So, saya letakkan tin ni sebagai hiasan almari  di luar rumah saya.



 
Ini pula bekas kayu hiasan yang saya make over untuk kawan saya, Jill. Skali pandang macam bekas seramik selepas bertukar wajah tapi sebenarnya ini adalah bekas kayu berukir..
 
   

    

Ini rupa wajah asal bekas kayu ni, dah buruk sangat..
     

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...