Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, November 24, 2010

Fa buluh gantung strawberi dan epal hijau

Salam buat semua.. Hari ni n3 saya ialah FA dua unit buluh gantung. Yang pertama merupakan FA strawberi tempahan Jida. Dia nak macam tempahan Kak Maja tapi saya modify skit dari segi design. Tulisan pun berlainan skit walaupun wording nya sama..




Ini pula FA epal hijau tempahan Harnie (Negeri Sembilan). Dia nak gantikan design strawberi dengan epal hijau since dapurnya bertemakan warna hijau. Wording pun dia minta tukar skit perkataan 'Mummy'. Ini la first time saya lukis epal hijau. Agak2 jadi ke rupa epal hijau ni yek? Sebelum ni saya cuma belajar lukis epal merah aje dgn Pn. Norana.. Harap2 Harnie suka la ya.. Oh ya.. Untuk makluman kengkawan dan customer, dalam seminggu dua ni saya tak akan buat n3 since saya akan bercuti ke London sehingga 3hb Disember. Ni nak sambut anniversary ke 17 kat sana ha ha.. So sekiranya ada pertanyaan tempahan melalui sms atau email, saya akan reply selepas 3 Disember. Until then, sayonara..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...