Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, November 10, 2010

FA buluh gantung tempahan Lina dan Fairuz

Salam kengkawan.. Hari ni n3 saya ialah dua unit buluh gantung tempahan drp 2 orang individu berlainan iaitu satunya drp kawan saya di Ipoh iaitu Lina. Dah lama jugak saya lukis buluh gantung ni tapi saya terlupa nak buat n3 psl ni. Sorry ya Lina..



Ini pula tempahan drp anak saudara saya iaitu Fairuz. Dia pun dah mula nak mendeko rumahnya ala2 Inggeris. Skarang ni dok sibuk blajar buat decoupage. Lepas ni agaknya continue dgn lukis folk art pulak. Sapa lagi cikgunya, kalau tak saya he he.. Oh ya, saya lukis buluh ni lebih kurang sama dengan buluh gantung yang saya hadiahkan pada abang saya masa bulan Puasa hari tu.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...