Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, August 23, 2010

FA signage tempahan Zaharah (Parit Buntar) dan makeover frame Karimah

Salam semua.. Dah beberapa hari saya tak update blog ni. Sebenarnya 3,4 hari ni saya sendiri demam agak teruk, hinggakan terpaksa stop kejap projek lukis FA ni. Rasa kesian juga kat customer yang sure nak tempahan mereka kan tapi mohon maaf la ya.. Tambahan pula, anak bongsu saya juga kurang sihat, batuk tanpa henti hinggakan sabtu lepas berbuka, saya bawa dia ke bhg kecemasan berjumpa doktor sebab dia batuk tah berhenti sehingga dah pucat mukanya.. Itu la dia sebahagian daripada ujian yang Tuhan berikan kepada kita yang kita sebagai hamba Nya perlu lalui. Ehh... Berbalik kepada n3 saya hari ni, signage ni tempahan Zaharah drp Parit Buntar. Designnya hampir sama dengan signage Villa Maria, n3 sebelum ni. Harap2 Zaharah suka ya.. Frame gambar di bawah pula adalah makeover kepunyaan Karimah. Warna asal frame ni ialah kaler krim kosong.




Makeover frame..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...