Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, August 29, 2010

FA signage Bismillah tempahan Syikin

Salam sejahtera kepada semua rakan2 blogger. Malam ni saya nak share dengan kengkawan, FA signage Bismillah tempahan drp Syikin dari Kuala Lumpur. Syikin tempah signage ni sebagai wakil ofis dia untuk dihadiahkan kepada rakannya yang akan bertukar mula 1 September ni. Wording ni saya surf dlm internet dah lama gak. Saya sebenarnya nak hadiahkan signage Bismillah seperti ni kepada suami untuk diletakkan di ofis dia tapi hajat tu tak sampai lagi sebab tempahan yang ada tak habis2 lagi. Ada juga wording Bismillah yang saya dpt drp Ira (Pink Vintage) tapi rasa2 nak kelainan sikit tu yang saya pilih wording ni.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...