Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, August 3, 2010

FA roses pada pasu tin

Assalamualaikum pembuka bicara di alam maya.. Kali ni saya nak share dengan kengkawan FA roses yang saya lukis pada pasu tin kepunyaan Pn. Siti. Pn. Siti suka kaler purple so dia minta saya lukis roses warna purple. Tak nak bagi nampak 'dull' sangat, saya lukis roses biru dan pink pada bahagian atas pasu tin ni. Bahagian depan dan belakang, saya lukis sama je design bunganya..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...