Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, August 2, 2010

FA lesson dengan Pn. Norana - Lukis epal!

Salam Isnin semua.. Permulaan hari yang sibuk he he.. N3 saya hari ni ialah FA lesson dengan Pn. Norana pagi semalam. Cadangnya semalam nak belajar lukis buah-buahan. Banyak juga la jenis buah-buahan yang saya berangan nak belajar kali ni. Bila saya beritahu Pn. Norana, dia macam terkejut je.. Pelik la jugak saya.. Rupa2nya, Pn. Norana kata kalau nak belajar lukis epal saja, paling kurang dua sesi! Mak oi.. susah bebeno ke nak lukis buah nih.. So sesi lukis epal bermula. Bila dah lukis 3,4 biji baru la tau.. nak lukis mudah tapi nak bagi real bentuknya amat amat susah he he.. So lepas ni, di rumah kena praktis lukis epal satu bakul aduhai..,
Ini lakaran dan ep.l yang Kak Nora lukis..


Ini empat biji epal yang saya lukis, Kak Nora kata masih belum betul2 real hu hu..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...