Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, June 28, 2010

Signage tempahan Suzana

N3 saya pada kali ini ialah signage Assalamualaikum tempahan Suzana. Selalunya base kaler saya buat warna putih ngan pink aje utk signage tp kali ni warnanya hijau lembut (mcm signage Allah dan Muhammad). Actually, mild green is my  one of my favourite colour he he..



Ni pula saya nak tunjukkan barang-barang tempahan daripada sifu saya iaitu Pn Norana yang saya baru ambik pagi tadi. Barang-barang ini adalah hadiah sempena persaraan Penolong Kanan HEM sekolah saya tapi maaf lah kurang terang sikit gambarnya.. Hadiah ditempah mengikut Bidang iaitu Bahasa, Sains Kemanusiaan, Sains dan Matematik, dan satu lagi Teknik dan Vokasional. Saya ni menjadi wakil membuat tempahan aje he he.. Harga kesemuanya  lebih RM600 tapi berbaloi la sebab hasil 'tangan' Pn. Norana memang halus dan cantik. Saya pun terpegun apabila melihatnya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...