Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, June 29, 2010

FA periuk pengukus tempahan Pn. Nora

Kali ni saya nak tunjukkan FA yang saya lukis pada periuk pengukus. Teruja sungguh saya untuk melukis FA pada periuk ini yang dibawa oleh Pn. Nora pada saya. Tak tau la kenapa saya suka sangat.. may b kerana dapat mencuba sesuatu yang baru. Pn. Nora minta saya lukis full flowers dari atas periuk turun sampai ke bawah dan biasa la semenjak dua menjak ni roses saya dah colourful he he.. Ini la rupa nya sebelum di varnish. Harap2 Pn. Nora suka ye..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...