Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, June 20, 2010

FA atas alas meja buluh

N3 saya malam ni ialah FA alas meja buluh tempahan drp Puan Rina. Saya rasa dalam semua design yang saya lukis, design ni yang paling saya suka. Walaupun alas buluh ni harganya tak sampai RM5 tapi hasil nya amat menggembirakan hati saya. Sebenarnya hari ini saya agak sibuk 'merayau' ke Nilai 3, drive sendiri pergi dengan anak-anak (hubby tak ada skarang, pegi umrah) mencari cadar, selimut dan tuala untuk kelengkapan rumah saya d Ipoh untuk dijadikan homestay. Dan lepas maghrib tadi baru dapat pegang berus, idea pun datang tiba-tiba je.. At last, this is the outcome..





Dan ini pula signage nama, kecil aje saiznya iaitu 3.5" x 9". Ini bukan tempahan tetapi "as a token of appreciation" kepada rakan saya, Rosmawati yang telah banyak menempah FA drp saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...