Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, June 22, 2010

FA ros atas kuali leper tempahan Pn. Siti

Salam semua.. Dalam dok sibuk dengan kerja d sekolah, almaklumlah baru habis cuti kan, dapat juga saya menyiapkan tempahan drp Puan Siti atas kuali leper ni. Kuali ini dibawa oleh Pn. Siti sendiri ke rumah saya dan jumlahnya bukan satu tetapi empat! Dan pada mulanya saya agak terkejut gak sebab saya pun ada satu kuali macam ni untuk goreng burger kat dapur. Tak terpikir pulak saya utk lukis FA atas kuali ni sebab kuali ni agak berat he he.. Ini juga kali pertama saya buat teknik rustik kat tepi kuali tu.. Thanks pada Ira tolong bagi tips camne nak lukis.. walaupun nampak senang tapi pada mulanya saya tak berapa confident gak nak 'conteng' kat tepi tu takut nampak 'sememeh' sangat. Harap Pn. Siti suka dan kuali2 yg lain tu, sabar dulu ya, saya cuba sedaya upaya siapkannya secepat mungkin..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...