Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Tuesday, December 4, 2012

More painting and decoupage signages..

Alhamdulillah.. Cuti skolah ni saya dpt luangkan lebih masa utk painting dan decoupage..Selain menyiapkan tempahan customer, saya juga menyelitkan beberapa signage sbg cenderahati utk sahabat2 lama saya.. Signage Allah, Muhammad ni merupakan tempahan drp Aya, kawan saya..

Dua unit signage welcome ni ialah decoupage dgn menggunakan teknik baru... Gradually, I try to improve my skills in decoupage as well..

Ini pula penyangkut kunci utk rakan lama saya, Shima di Ipoh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...