Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, December 30, 2012

Makeover rak buku masakan..

Selamat malam buat semua.. Malam ni saya nak share bersama kengkawan rak buku yang telah saya makeover kepunyaan Anne Rafei. Asalnya rak ni berlukis gambar kucing dan simple border flowers. Anne email saya gambar kek yg dia minta saya lukis. Dan akhirnya, ini la hasilnya.. Cupcake di bahagian hadapan ialah decoupage..



Ini pula hasil kelas decoupage Kak Noor Azam bersama saya. Nampak agak 'timbul' bunga hydrangeas setelah saya touch up.. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...