Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Sunday, December 2, 2012

Decoupage and painting signages..

Selamat petang kengkawan bloggers semua.. Petang ni saya upload beberapa gambar utk dikongsi bersama. Sekurang2nya gambar2 signage yg saya hasilkan dapat memberi sedikit ilham atau inspirasi kwn2 yang minat dlm painting dan decoupage ni.. 
Painting signage ni merupakan cenderahati saya kepada Cikgu Kamaran dan wifenya, Pn Josephine sebagai tanda terima kasih kerana sudi makan malam bersama kami sewaktu bercuti di Kuching, Sarawak baru-baru ni. Cikgu Kamaran merupakan sahabat lama saya semasa saya blajar di UIA dulu..

Ini pula merupakan signage decoupage , cenderahati saya kepada rakan guru semasa mengajar di Ipoh iaitu Cikgu Azyyati...

Dan ini pula ialah hasil2 decoupage students saya yg datang belajar d rumah saya.. (Umi, Fazlina dan Azie)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...