Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Saturday, December 15, 2012

Jo Sonja Folk Art Roses..

Assalam buat kawan2 di alam maya.. Malam ni saya upload hasil lesson painting ngan Kak Aniza Khir iaitu Jo Sonja Folk Art Roses.. Mencabar juga rasanya kukis folk art roses ni sbb 95% perlu menggunakan filbert brush. 5% lagi saya guna angular brush untuk shading sahaja. Memandangkan saya dah sangat terbiasa utk melukis roses dgn menggunakan angular brush, so bila nak guna filbert brush rasa agak janggal hu hu.. Anyway, saya tak lah sangat berpuas hati dgn hasil nya.. need a lot of practices to get use with filbert brush hu hu...


Ini pula decoupage lesson with children.. Aimi, Aida dan Huda merupakan anak-anak kepada rakan saya yang sangat berminat dengan decoupage.. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...