Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Saturday, October 2, 2010

FA signage tempahan Rohaiza, Sabak Bernam

Salam hujung minggu semua.. Mesti ramai kengkawan sibuk dengan open house kan.. Ada yang anjurkan open house, ada gak yang sibuk memenuhi undangan rakan2 dan saudara mara. Dalam dok sibuk dengan open house ni, saya dapat la juga  menyiapkan signage tempahan Rohaiza dari Sabak Bernam selepas selesai melukis signage Hafezah (blog purple cottage). Rohaiza berkenan sangat2 dengan design signage roses 'Welcome' (bahagian atas kanan blog saya ni) yang first time saya hasilkan semasa kelas Pn. Norana. So, ini la hasilnya.. cuma bezanya saya tak buat stripe, sebaliknya saya base coat dengan warna mild pink. Rohaiza dah tengok gambar ni, dia minta saya mms semalam kat dia. Dia kata dia suka sangat, saya pun sronok la jugak he he..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...