Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, May 13, 2010

Hydrangeas utk Dora dan roses utk Hr Guru dan Hr Ibu..

Salam semua.. Kali ni saya dpt tempahan drp kawan saya Dora. Dia suka sangat hydrangaes so dia minta saya lukis 2 signage. Saya cuba buat secantik yang boleh, risau juga takut dia tak puas hati kan, almaklum la saya ni masih dalam proses belajar. Sebut pasal belajar, teringat saya tips yang Ira berikan (baca la blog dia - Pink Vintage). Banyak yang dia share cara2 untuk lukis FA yang cantik khususnya lukis roses. Saya tabik Ira ni, dia memang tak lokek ilmu.. Berbalik pada topik saya (dah lari dr topik ni), ini dia 2 signage yang telah saya lukiskan..



Ini pula masih lagi tempahan roses small signage utk Hari Guru dan Hari ibu. Rasa2nya roses tu dah ada improvement skit (perasan ni he he..)



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...