Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, May 17, 2010

Signage ros utk Rosmawati

Signage 'fully roses' saya yang pertama ialah tempahan drp Rosmawati. Actually, dah hampir seminggu lebih dia minta saya buat signage tu tapi saya hold dulu sebab nak bagi mahir dan 'lembut' lagi jari jemari saya supaya bunga yang dihasilkan nampak comel skit ha ha.. Dan saya rasa (perasan lagi he he..) memang banyak perubahan bentuk bunga yang dihasilkan setelah banyak kali praktis. Pesan Kak Norana - always practise drawing to make the roses more beautiful..



Ini pulak, bila dah kemaruk lukis ros, mula la cari je barang-barang yang boleh dilukis he he..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...