Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Monday, May 24, 2010

Tempahan FA hydrangeas dan FA roses

Salam petang Isnin.. Syukur, alhamdulillah dapat kita bersua lagi di alam maya ni.
Semalam saya berjaya menyiapkan tempahan hydrangeas sebanyak 6 signage oleh rakan-rakan. Saya upload 4 drpnya. Design semuanya sama saja untuk ditampal atas papan kenyataan. Dah hampir 2 minggu rakan saya menunggu. Dalam kesibukan kerja di sekolah dan sibuk juga menghadiri kelas FA dengan Kak Norana setiap minggu, at last siap la juga tempahan ni..



Ini pula FA ros yang saya lukis atas alas meja buluh, belum ditulis apa-apa wording lagi. Boleh digantung atau buat alas atas meja kecil (8" x 12"). Sesiapa berminat nak tempah, boleh email atau sms saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...