Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Thursday, May 27, 2010

Buku oh buku..


Kali ni n3 saya berbalik kepada hasil lesson saya dgn K.norana. Selepas 3 kali sesi melukis ros, ini dia hasil kerja saya dengan bantuan Kak Nora. Huh.. penatnya nak siapkan kotak buku ni. Saya belajar teknik baru iaitu slip lap untuk base nya. Kalau tengok dlm buku yg K.Nora dan kwn2 dia tu, ada ditunjukkan pelbagai teknik untuk corak base. Nampak mudah je masa baca tp bila buat, mak datuk susah jugak sebab kalau tak pandai corakkan, nampak 'sememeh' sangat. Seperti biasa la, kalau nampak teruk sangat, K.Nora akan betulkan balik he he.. Walaupun amat mencabar dan memenatkan, tetapi alhamdulillah dapat juga saya siapkan dan akan saya simpan kotak ni sebagai kenangan saya berguru dengan K.Nora..




Ini pula tempahan drp Halimaton, saiz plak/signage ni 14"x9" . Alhamdulillah, tuan punya suka, so kira orait la tu.. Sesiapa nak tempah, contact saya ye..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...