Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, May 4, 2012

Selamat Pagi Malaysia Slot Seni Kreatif di TV1

Salam Jumaat buat semua.. Semoga hari ini dan hari seterusnya kita sentiasa berada dalam keberkatan Yang Maha Esa.. Hari ni saya nak share bersama kengkawan  pengalaman saya ke udara dalam program Selamat Pagi Malaysia (SPM) slot Seni Kreatif. Actually saya mendapat jemputan utk slot ini tak sampai 24 jam sebelum saya on air. Pn. Khadijah selaku Penerbit SPM contact saya utk gantikan Puan Norana Ghazali (sifu saya) sbb Pn Norana ada hal so memandangkan Khamis saya free cm petangnya aje ada kelas painting, saya pun terima tawaran dlm teragak-agak la jugak.. Of course last minute preparation mmg agak menyeksakan hu hu.. Saya kena basecoat 3 papan yang sama dan lukis dgn segera 1 design bunga yg dah siap, satu yg separuh siap utk sy sambung demo lukis secara live dan satu papan yg dah dibasecoat tp yg belum dilukis. Of couse saya kena bawa beberapa koleksi brg2 painting saya utk display. Nasib baik pengalaman ada la skit2 semasa sy buat persediaan utk shooting d rmh saya utk slot Kerja Dari Rumah rancangan Apa Kata Wanita (Zamzarina TV1) pada tahun lepas.. Yang pastinya, saya mendapat banyak pengalaman dan sangat berbesar hati dengan jemputan Pn Khadijah. Saya juga mengucapkan berbanyak terima kasih atas sokongan kawan2 and a million of thanks to my sifus, Pn. Norana Ghazali, Pn. Zaitun Ramli and Pn. Aniza Khir. Three of u are the best.. :)

Bersama Hani dan Hezri, pengacara SPM..

Ini la dia Pn. Khadijah, penerbit SPM bersama pengacara SPM, Hezri..

Ini dia hasil painting utk SPM yg saya hadiahkan pada Pn. Khadijah..

1 comment:

  1. salam.mcam mana nak contact penerbit spm untuk dpat kon slot spm tu ? tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...