Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, May 23, 2012

Teapot hydrangeas..

Salam sejahtera buat semua.. Kali ni saya upload hydrangeas painting pada papan teapot khas saya lukis untuk Cikgu Wan, ibu kpd rakan baik anak sulung saya. Saya sentiasa mengenang jasa baik Cikgu Wan yang membantu saya sewaktu anak saya menghidapi denggi semasa menduduki peperiksaan SPM tahun lepas. Jasamu akan sentiasa dikenang.. :)



Ini pula kelas painting pertama Ida bersama saya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...