Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Wednesday, May 2, 2012

Blue signages..

Salam ceria buat semua.. Pagi2 ni saya nak share dengan kawan2 dua signage biru, satu painting bismillah untuk sahabat saya, Anis merangkap jiran sebelah rumah hi hi.. Hari tu Anis ada memberi souvenir silver plated tempat letak tisu pada saya.. so nice.. Actually, Anis ni ialah isteri Ustaz Erfino Johari, seorang penceramah agama. Seronok dengar pengisian yg diberikan oleh Ustaz Erfino dalam slot motivasi pagi Radio Ikim bulan lepas. 

Signage kedua ni ialah decoupage yang dibuat oleh anak saya, Siti Aisyah nur utk dihadiahkan kepada adik rakannya yang baru lahir.. Saya tolong bantu utk lukiskan wording nama baby...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...