Kelas Decoupage /Deco painting/Clay roses di Putrajaya:
1. Basic decoupage - membuat signage, design mnggunakan napkin/tissue
2. Intermediate decoupage - menggunakan pelbagai teknik spt sponging, doily, distressing, antiquing - barang2 spt papan utk signage, beg kanvas, kotak, tin dll
3. Basic deco painting class - daisy dan roses
4. Intermediate deco painting class
5. Clay roses
## Appointmen 3 hari sebelum kelas. Kelas weekend shj. Cuti sekolah, boleh request kelas utk weekdays. Sebarang pertanyaan, blh wassap ke no 019-4120749 (Gee)

Friday, November 4, 2011

Signage untuk Sahira

Salam pagi Jumaat buat kengkawan.. Semoga kita sentiasa berada di bawah lembayung kerahmatanNya.. Pagi ni saya upload signage khas untuk my ex student di Smk Aminuddin Baki iaitu Sahira Sa'ari. Saya dah janji since last year utk bagi dia hadiah signage ni since dia mendapat tempat pertama dlm exam akhir tahun. Dalam kesibukan melanda, tertangguh janji saya padanya sehingga lah saya bertukar ke Putrajaya. Dan alhamdulillah, akhirnya saya berjaya menyiapkannya juga.. Walaupun saya dah berpindah dari SAB tapi kenangan saya bersama pelajar 1 Hemah last year akan saya ingat selama2nya.. seronok mengingatkan kerjasama my students and their parents hinggakan kelas kami selalu mendapat johan kelas paling ceria dan kelas form 1 terbaik last year hi hi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...